måndag 15 november 2010

New Beginning

 Wuhuu gick till gymmet nyss, efter 3 veckors träningspaus! *stolt*
Rumpan ska bli stenhård! shmack! ;) 
Så idag blev det "uppförsbacke" 30 min och rumpövningar 15 min.. Föredrar flera korta pass än något långt i veckan ;) 
 Efter gymmet åt jag Sushi (länge sen!) och lite godis hahaha fan va jag är hälsosam:p Nej men seriöst nu ska det bli en ändring. Hela förra veckan åt jag antingen hamburgare, thai buffe eller pizza och godis nästan varje dag !! Its got to go. Skräpmat max 2 gånger i veckan från och med nu!
Jag trivs med min kropp som den är nu MEN jag vill att den ska bli stenhård ;) typ. hihi
LOVE!

3 kommentarer:

Vanessais.blogg.se sa...

Snygg blogg =)

vanilla sa...

TAck:)))

Sara sa...

Åh sushi som är så gott! Blev jättesugen på laxbitar... :)