lördag 20 november 2010

Hello Söndag

Känns definitivt inte som lördag idag.. kan bero på Club Caj igår kväll:p
Jätte trevligt med tjejerna :) 
 S kom aldrig in stackarn, vakten tyckte hon var för full :O
Jag gick in men stannade inte så länge, gick hem och åt och snacka med S.. de lite kul hur mycket fördomar människor har mot allt och alla. Och hur mycket de ska lägga sig i ens liv och så.. 

Jag lever mitt liv som jag vill. Jag är super lycklig med F 
Vi har alltid så j*** kul ihop :)
Jag vet att vissa undrar varför jag festar så mycket trots att jag är upptagen men F vet att jag älskar att gå ut och träffa folk och umgås med mina tjejer lika mycket som att vara hemma och mysa, laga mat och se på film eller köra TV-spel med honom :) och han tycker om att jag kör mitt eget race och inte klänger på honom hela tiden.. eller han på mig.
Det viktigaste är att ta hand om varandra och umgås MEN också vara ifrån varann lite och ha ett eget liv :)

Neee nog predikat haha nu ska jag ut och se om M har kommit hem med fika :D Ikväll blir det bara mys med tjejerna ;) Killarna skulle tydligen laga mat hos Kim hmm avis efter sist:p

Love!

3 kommentarer:

Dilan D sa...

fin bakgrund! :D

Anonym sa...

you go girl :*

Miss youuu <3

Ena sa...

Ena alltså haha