måndag 7 februari 2011

Måndag..

God Morgon alla :)
Har precis käkat "frukost", princess tårta och kaffe:P hihi sååå good. tack igen Martin:)
I lördags och söndags firade vi min födelsedag med fest, thaimat, tårta och en massa garv :)) Perfect birtday! Saknade vissa av er där hemma och ute i världen:/ men sånt i livet, ju äldre man blir desto svårare o få ihop alla. . tack för alla söta sms och telsmatal :)) blir så glad!

detta år var nog svårast jag har alldrig innan haft någon ångest över att fylla år.. men nu kände jag av det lite. tror att de har mycket att göra med att jag snart e klar med skolan oxå och itne riktigt vet vart jag ska ta vägen, att man ska lämna allt och alla lovers i Kalmar och sånt.. :(
Men samtidigt ska det bli spännande (intalar jag mig) hihi

<3

1 kommentar:

Gabriella sa...

Det kmr bli bra ska du se :)
Pussssssss