söndag 17 oktober 2010

Once again..

Då börjar jag blogga igen, love it! <3
Uppdate!! I fredags kom jag hem från Barcelona (4 dagar fyllda av shopping, fest, sightseeing och mys med vänner i världens snyggaste stad).

Innan det hann jag va i Norrköping hos familjen, ha besök här av tjejerna från Oslo, Stockholm och GBG! Fira bästa M och G, 23 år:)) blir bara snyggare för varje år älsklingar. Mysigaste helgen! Och i lördags avslutades allt med fest och utgång med mina favorit bruttor här:) Förutom lite tjafs i kön till Harrys va kvällen perfekt. Här är lite bilder..

                                                              Streets of Barcelona
                                                                   Fest på fluffland
                                                                   Tar över i Barca ;)
                                                                      Min Sharkie <3
Imorgon väntar en hög med böcker och papper.. så GodNatt nu
/ Pöss

Inga kommentarer: